دخترا حالا بخندید

دخترا حالا بخندید

مامان اجازه هست ابرو هامو بردارم؟؟؟؟؟

نه..

اجازه هست موهامو زیتونی کنم؟؟؟؟؟؟

نه ..

اجازه هست تونیک صورتی بپوشم ؟؟؟؟؟؟؟

نه...

اجازه هست مثه باربی ارایش کنم؟؟؟؟؟؟

نه..

مامااااااااااان یعنی چی که همش میگی نه من 18 سالمه ها

.

.

.

.

.

.

مامان: جمشید خفه میشی یا خفت کنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟



نظرات شما عزیزان:

ستاره
ساعت19:56---24 فروردين 1394
چتونه شمااااااا؟؟جنگ جهانیه هههههههههههه
پاسخ:منظورت چیه؟


ترانه
ساعت20:11---19 فروردين 1394
سلام خوبی ایول دمت گرم بااین وبلاگت خیلی قشنگه بای هانی

خاله جون
ساعت23:16---18 فروردين 1394
سلام ...

ما شما رو لینک کردیم اگه دوست دارید ما رو هم لینک بکنید< 
پاسخ:باشه حتما


NEDA
ساعت22:03---18 فروردين 1394
برو گمشو ازت بدم میاد بدم میاد.خب که چی.خودمم میدونم ولی من اون موقع به خاطر شما حرفایی رو به مژگان زدم که به خدا بعدش خودم هم تعجب کردم.ازتون بدمممممم میاد.بدم میاد.ای خداااااااااااااا.ای کاش امشب من سرم رو که بزارم زمین دیگه فردا بلند نشم.الان تنها ارزوم همینه.به خدا راس میگم.خدااااااااااااااااااااااا
پاسخ:ندا جونم اصابت رو کنترل کن همه چیز درس میشه نگران نباش از این ارزو های بد هم نکن


NEDA
ساعت21:50---18 فروردين 1394
هیچوقت نمیبخشمت.هیچوقت.من برا طرفداری از تو و مهدیه خودم رو خراب کردم .تا عمر دارم نمیبخشمت فاطمه.نمیبخشمت.
پاسخ:ندا خیاط راست میگه مطگان وقتی اصابش خورد شد همه حرفی رو میزنه


NEDA
ساعت21:38---18 فروردين 1394
چرا اینقدر کندی الوووووو هستی یا نه؟؟؟؟
پاسخ:بابا هستم بیا وب مزگان تو اولین مطالب


NEDA
ساعت21:23---18 فروردين 1394
هستی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ:اره راستی اون نظره رو ثبت کن تا ماما هم بیاد تو نظربده تا من جوابت بدم نظر خوصوصیت رو ثبت کنم


NEDA
ساعت21:11---18 فروردين 1394
سلاااااااااااااااااااااااااااا اااااام.دوست جونیم خوبی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ:اره عزیزم تو خوبی راستی بزار ادرس به ماما هم بدوم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 16 فروردين 1394برچسب:,

] [ 23:18 ] [ yas goon ]

[ ]